Konsultacje psychiatryczne

lek. med. JOANNA NOWAKOWSKA- ROLA                              otwarta brama

tel. 504 750 743

„Trzeba mieć dużo wyobraźni i zdolności wczuwania się, by wejść w świat depresyjny. A trzeba jednak wejść w ten świat, aby choremu naprawdę pomóc” A.Kępiński

Od wielu lat pomaga Pacjentom w diagnozowaniu i leczeniu chorób oraz zaburzeń z zakresu psychiatrii.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w zawodzie psychiatry, zdobytemu podczas pracy w gabinecie oraz wieloletniemu pełnieniu funkcji ordynatora jest w stanie zapewnić Państwu profesjonalną opiekę lekarską.

Jako lekarz szpitalny pracuje od 1995r., jest specjalistą psychiatrą (2002).

Pracowała w poradni leczenia uzależnień oraz poradni zdrowia psychicznego. Krótko współpracowała z Ośrodkiem Rehabilitacyjnym dla osób z chorobami psychicznymi w Jedliczach. Obecnie pracuje w Pabianickim Centrum Psychiatrycznym, które jest częścią Pabianickiego Centrum Medycznego. Jest zatrudniona w Oddziale Psychiatrycznym Męskim i Kobiecym, współtworzyła Oddział Dzienny.

Od 2007r. szkoli się w zakresie psychoterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim. Ukończyła 4-letni Podyplomowy Kurs Psychoterapii atestowany przez SNP Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

Zakres pomocy obejmuje konsultacje i leczenie następujących stanów i zaburzeń:

• depresja, zaburzenia nastroju
  • zaburzenia lękowe i nerwicowe (lęk uogólniony, lęk paniczny, fobia społeczna)
  • zespół natręctw (OCD)
  • choroba afektywna dwubiegunowa (CHAD)
  • zespół stresu pourazowego
  • zaburzenia snu
  • zaburzenia odżywiania
  • psychozy (schizofrenia, zespół urojeniowy, halucynoza)
  • zaburzenia zachowania i osobowości
  • zaburzenia psychiczne u chorych somatycznie
  • objawy psychiczne w okresie kryzysu życiowego